Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Hrast kao ogledalo

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 04 jul 2013 13:14
Milan
Mislim da je upravo ovaj ja-diskurs sasvim jasan znak pomahnitalosti srpske politicke elite. Mislim da ovo moze samo da se uporedi s komunistima koji su rusili staro da bi napravili novo i ljepse, sto i ne cudi jer ovi danas su upravo njihova ako ne bioloska onda svakako duhovna djeca.
Preporuke:
118
2
2 četvrtak, 04 jul 2013 13:45
Smiljanski
Alek Veber se baš osilio!!!Izgleda da je dobio takve zadatke od Nemaca,da više nema nikakvog oklevanja?Jednostavno dao je sebi za pravo da ne poštuje ni Ustv, ni zakone,nego kao da je sultan!A ipak je "samo " zamenik Ivice Dačića!A sluđeni Srbi samo gledaju, i čekaju, da potpunog samouništenja!!!????
Preporuke:
112
1
3 četvrtak, 04 jul 2013 14:10
Andro Lutak
Bravo za tekst.
Hrast ne sme da se dira!
Setite se motela i odmorišta "Stari hrast" na autoputu Beograd - Niš. I kod ovog hrasta može biti takvo jedno odmorište.
Ali, Aleksandar Vučić se, izgleda mi, baš namerio na Srbe.
Preporuke:
106
4
4 četvrtak, 04 jul 2013 14:12
anonymous
alek(nes)veber zeli da prvo zaplasi sve oko sebe, da bi zatim sprovodio svoje misli koje poticu, pitaj boga odakle...ali pogresno je njega uzeti za ozbiljno, setite se samo 5 oktobra i njegovog placa, jedva su ga smirili...takvi ljudi brzo odustanu od svojih zamisli ako im se bilo ko usprotivi, nije on neki karakter koji ce da se drzi zacrtanog, pa pogledajte mu karijeru, od velike srbije karlovac-ogulin-karlobag-virovitica, do predaje 15% teritorije siptarima, od BL ratka mladica, do rukovanja sa teroristom tacijem...ali, srpski narod j miran, povucen, osiromasen, uvredjen, omalovazen i za sada cuti, a vucko misli da je jak...tako da, vucko (nes) veber je samo nestasni decko koji ce se brzo povuci u misju rupu!
Preporuke:
86
1
5 četvrtak, 04 jul 2013 14:13
Srbin Obični
Pa dobro majku mu, pa ne može ostatak Srbije da bude talac jednog hrasta!

Uostalom ako je to takav problem dajmo Aleku da izmjesti hrast. On nkada nije narod slagao, nikad nije propustio da održi obećanje. (Izuzetak je ona ostavka ako ne bude datuma ali...)
Preporuke:
58
19
6 četvrtak, 04 jul 2013 14:32
@@
Pošto se ne boje ni Boga ni naroda, pošto se ničega ne stide,pošto im ništa sveto nije,pošto im niko u kraj stati ne može, neka ga sobale.Možda i na dobro izađe.
Preporuke:
18
34
7 četvrtak, 04 jul 2013 14:45
...
ovi kako su krenuli izbrisaće i ZAPIS o nama!Turska se digla na noge kada su hteli da sruše park isto je bilo u Štutgaru ali kod nas sve može!Ovi naši odlučili da nam promene svest po nemačkom receptu!
Preporuke:
91
1
8 četvrtak, 04 jul 2013 15:04
Aparat
Nedavno je "neposlušnim" Srbima sa KiM pretio da im je na vratu ceo obaveštajno-bezbednosni aparat.
Kako li će tek da pripreti hrastu...
Preporuke:
79
1
9 četvrtak, 04 jul 2013 15:07
Ne lomite mi hrašće
Jer hrast je hrast
a vlast je vlast...
Preporuke:
82
0
10 četvrtak, 04 jul 2013 15:08
Platani se okreću u grobu
Njih na Bulevaru posekoše na desetine pa niko ništa
Preporuke:
47
6
11 četvrtak, 04 jul 2013 15:17
teletabis
Ovaj hrast stoji tu vekovima, i stajaće još vekovima.
Preporuke:
79
0
12 četvrtak, 04 jul 2013 15:23
dragoslav pavkov
Nakon što je vlada uspešno završila nekoliko svojih nepopularnih projekata, bez većeg otpora, verovatno su počeli da osećaju da mogu da rade šta žele.


Naravno. "Vučijev" hrast = Čedina zebra.
Svim srpskim političarima malo treba da padnu, a u erekciji ih održava samo tupavo biračko telo koje uglavnom nije svesno svoje snage.
Preporuke:
80
2
13 četvrtak, 04 jul 2013 15:43
Mila BG
E moj narode, za hrast koji vidiš toliko se boriš, a za hrast nevidljivi naše kosovsko-metohijske srži, koji seže u nedogled Neba i bezdane blagoslovene zemlje nisi u stanju ni na ulicu izađeš! Hrast je samo simvol našeg svetosavskog i svetolazarevskog bića, a Kosovo i Metohija su njegovo živo srce. Branimo hrast, ali shvatimo da nam još usrdnije valja braniti Staru Srbiju!
Preporuke:
97
3
14 četvrtak, 04 jul 2013 16:20
Ekspert
Molim vas ne suprostavljajte se nasem sveznajucem lideru Vucicu. On je ekspert i za rakete (upravo boravi zbog njih u Rusiji) i za odbranu zemlje, i za korupciju, i za mleko zagadjeno aflatoksinom, i za koordinaciju svih zluzbi bezbednosti, i za ekonomiju (muce ga nocne more)i za rekonstrukciju vlade, i za partijska pitanja (kao lider SNS)i za sve moguce i nemoguce drzavno-drustvene probleme, a sada evo i za hrast i izgranju autoputa. Dakle, eksperta treba slusati jer zna bolje i vise od svih drugih. Sekiru u ruke i seci. Ko te pita za tradiciju, istorijske, kulturne i druge civilizacijske vrednosti.
Preporuke:
57
0
15 četvrtak, 04 jul 2013 16:22
Mićko
Strašno, pa nisam ni znao za ovo. I 'ladno je Aleksandar Vučić snimljen kako govori sve to što govori, eto ima "crno na belo". Nemam reči.
Preporuke:
54
0
16 četvrtak, 04 jul 2013 16:46
hrast
odričemo se (uz vućića i njemu slične zapadne sluge)istorijske kolevke, Kosova i Metohije,preko deset vekova istorije, a pravi se problem za hrast od svega 600 godina? to vučićevom kosmopolitskom mentalitetu nikako nije jasno...
Preporuke:
42
0
17 četvrtak, 04 jul 2013 16:55
Tatijana
Nemam reči posle svih reči koje sam ispisala na ovom sajtu. Da neće možda da zovu engleske i nemačke vredne radnike da nam saseku hrast?
Preporuke:
42
0
18 četvrtak, 04 jul 2013 16:56
Vera Sobat
DAJTE NAM PRILIKU DA SAKUPIMO POTPISE za OCUVANJE HRASTA !!!

ZAR JE MOGUCE DA SE NE SAKUPLJAJU POTPISI ???
Preporuke:
37
2
19 četvrtak, 04 jul 2013 17:00
brm
ovo će biti prva vlada koja je pala zbog prosvete, nauke i ekologije.. KONAČNO BITNE TEME.. pa sad recite da ne napredujemo ... apsurdno je što pada vlada koja je zaslužna za uvođenje bitnih tema i prestanak zamajavanja sa mitovima..
Preporuke:
4
39
20 četvrtak, 04 jul 2013 17:20
Rušili smo i preče stvari
Iz kljige "PIROVI PROAZI", Milka Grbovića
MAUZOLEJ 2
Nije Lovćen mogao da sanja
šta smjeraju velmože kukavne,
zarad nekog mermernoga zdanja
da vrh njegov potkrešu i sravne.

U suludom bezbožničkom žaru
da umile gospodaru zlosti
kapelu će da poruše staru
đe Njegošu počivaju kosti.

Macola je spremna da zažaga
kapeli su odbrojani časi,
ali neće eNKa radna snaga
muslimani niti Arbanasi.

Neće tuđih rušiti svetinja
ni prokletstvo vući na potomke
nego kombi siđe do Cetinja
i doveze mlade, kršne momke.

Navalile srpske avetinje
misliš možda da ih savjest peče?!
nit fermaju ikakve svetinje
nit od džepa znaju išta preče.

Osmanlije ljudski obzir sputa
al’ ne sputa Crnogorce mlade
pretvoriše u gomilu šuta
crkvu đe je počivao Rade.

Ništa drugo krivi da nijesmo
no rušenjem ovog Svetog Hrama
prikucasmo na đavolje presmo
težak parmak zločina i srama.

Mnogo snage–nimalo pameti
skrnavismo što ni tuđin ne šće
to što nam se nebo sada sveti
nije ništa, biće kazne žešće!!!
Preporuke:
48
1
21 četvrtak, 04 jul 2013 17:41
Perunika
Potpišite peticiju na peticije 24.com! I šaljite dalje link!
Preporuke:
32
0
22 četvrtak, 04 jul 2013 17:45
Konobar
Alek je nervozan iz jasnog razloga. Ako pomere autoput za desetak metara celom dužinom, onda će da propadnu silne pare onome što je jevtino kupio zemlju od seljaka kako bi skupo prodao državi za trasu autoputa. Dužina autoputa puta širina i eto površine štete. Na ovu oskudaciju svaki ar je bogatstvo, kakvi hrastovi, kakvi zapisi, ruši bre.
Preporuke:
45
0
23 četvrtak, 04 jul 2013 18:42
Rade
&Vera Sobat ZAR JE MOGUCE DA SE NE SAKUPLJAJU POTPISI ??? A za Kosmet upita li to, sestro?
Preporuke:
24
4
24 četvrtak, 04 jul 2013 19:14
mačak, onaj pravi
Sad sam pogledao sajt za peticiju za očuvanje Zapisa, ali je nedostupan!
Preporuke:
12
0
25 četvrtak, 04 jul 2013 19:26
Srboljub
HRAST - SVETO DRVO SRPSKOG NARODA:

http://www.svevlad.org.rs/knjige_files/konferencija/damnjanovic_hrast.html
Preporuke:
18
0
26 četvrtak, 04 jul 2013 20:54
rae
Sjajan tekst!
Preporuke:
15
0
27 četvrtak, 04 jul 2013 21:10
gorostasna ćirilica
četvrtak, 04 jul 2013 Vera Sobat
DAJTE NAM PRILIKU DA SAKUPIMO POTPISE za OCUVANJE HRASTA !!!


Ja nikada ne potpisujem peticije na latinici, niti uzimam reklame na latinici, katkad i preskačem komentare na latinici ...
To je zato što sam svestan važnosti i volim i bukve (slova).
Preporuke:
20
9
28 četvrtak, 04 jul 2013 22:39
her cvorovic
bice da se sprema srpski blok baster , u reziji kukavne vlade srbije hm glavni star u filmu .
aleksandar aca najveci kako sam pobedio hrast da skratim,

SRPSKI MASAKAR MOTORNOM TESTEROM .

to isto uradi sa SRBIMA SA KIM , ti posalji kobre dacic strasni zandarmeriju .
posecite SRBE ko prezivi secu na KOLAC i eto vam datuma.
Preporuke:
20
0
29 četvrtak, 04 jul 2013 23:27
NP
Bezboznicima nista nije SVETO , o osjecanjima naroda da i ne govorimo , ovi vise i ne znaju sta prvo treba da urade , koliko jure da sve zavrse taman ce da se polome ....AKO ---ODLICAN CLANAK
Preporuke:
14
0
30 petak, 05 jul 2013 00:55
Nobody´s Fool
Potpisi se uveliko prikupljaju ,ima ih više od 7.900 i pristižu novi.Proguglajte "peticija za hrast" i pridružite nam se.Aktuelna se vladajuća struktura ozbiljno uznemirila...
Preporuke:
11
0
31 petak, 05 jul 2013 07:26
Ilija
O mom selu mladi partizan posekao je Zapis. Bog je posekao sve njegovo. Nema više njegovih.
Preporuke:
6
0
32 petak, 05 jul 2013 09:12
Mileta
Šta je Srbi? Dobili ste za upravnika logora najboljeg studenta na pravnom fakultetu. E, da vidite kakvi su ti "najbolji". Ne daju Ustavnom sudu da odlučuje o vlastitom aniustavnom delovanju, vodi žetoku borbu protiv korupcije, ali su mu svi lopovi pošteni, tj. krali su u skladu s zakonom.

Taj će da vam napravi veći i stariji hrast. Ako njegov autoput udari na Gračanicu, ima i nju da sruši. Šta je Gračanica u odnosu na svetlu europsku budućnost? Dosta, bre, prošlosti. Menjajte već jednom tu vašu svest o Troji, Vinči, guslama, epskim pesmama, Tračanima, Lesandru Srbljaninu, Nemanjićima. Vaša je budućnost Čanak, Čeda, Toma, Nes Eliot, Miki Maus, Đukanović, Cane, Megatrend... To su veličine za budućnost.
Preporuke:
24
0
33 petak, 05 jul 2013 09:31
Anka Krajina
Da je bilo pameti taj hrast bi odavno bio zaštićeni prirodni spomenik!
Samo imbecil može uništiti ono šta se očuvalo i preživelo toliko vekova.
Pridružite se:
http://www.peticije24.com/spasimo_vievekovni_hrast
Preporuke:
17
0
34 petak, 05 jul 2013 10:02
SM.
Pre neki dan čuh "mudrost" nekog ambasadora,ili eurooljanina da će zapad skupa sa srpskom vladom pisati novu istoriju.Čuj ovo:"novu istoriju".Zato Srbi,počnite sa štednjom,nova istorija će biti vrlo skupa.Čim bude napisana,Srbi,požurite da saznate svoju pravu istoriju i pravog ugla,od pravih pisara,a ne od "ćopavog" VUKA.Tamo će te naći razlog zašto je "HRAST-GRM ZAPIS" zasađen na pogrešnom mestu.Saznaćete i ime "sabotera"koji je zasadio HRAST-ZAPIS.Vučićevog jezika,pogleda u prazno i truda da izgleda pametno na javnim nastupima imam preko glave.
Preporuke:
10
0
35 petak, 05 jul 2013 10:13
brm
više niste pravoslavni? opet ste pagani?
Preporuke:
2
20
36 petak, 05 jul 2013 11:50
bajo-iz-budve
nijesmo mi pagani. Moji su imali srecu da zive na tlu koje ima mnostvo nasih bogomolja, ali druga mjesta tu srecu nijesu imala. Pored toga sto je hrast nase sveto drvo, totem i rodjak on je i Badnjak. Ako su se generacije vijencavale i ako su se liturgije vrsile pod Hrastom, zasto ga sjeci? Podrska nasoj braci, i ja sam potpisao peticiju!
Preporuke:
10
0
37 petak, 05 jul 2013 14:12
gm
Nemoj,bre,da nam pretis!
(inace,Azerbedjanci su izvodjaci a Turci podizvodjaci na novom auto putu-ne bih sirio pricu,al da se zna)
Preporuke:
6
0
38 petak, 05 jul 2013 15:34
jojo
Dobro nisu projektovali autoput preko hrama Sv. Save.

Alek je novonatovac i novopečeni drugosrbijanac. Radi u stilu, sve što je srpsko zatri. Tu mora da se dokaže i ispravi ličnu biografiju.
Idemo li u Evropu ili ne?
Koja korist od datuma ako ne srušimo hrast.
Preporuke:
7
1
39 petak, 05 jul 2013 19:52
fristajlo
Sa jedne strane praznoverje, sa druge rigidnost države...
Sve su nam uništili i rasturili, i ćutasmo, a sada će oko hrasta da nastane frka?
A ovi "neimari" nisu znali gde je hrast, kad su projektovali trasu? Pomerao se?
Jasno ogledalo naše stvarnosti; nesposobna vlast iracionalnom narodu.
Lično- na Vučićevom mestu, ponudio bih narodu koji je protiv seče hrasta da skupi pare za izmeštanje trase.
Ako ne skupi- da zaveže.
Ovo je nered, a toga je bilo dosta, valjda... Nered u planiranju, nered u odlučivanju, nered u kompetencijama, nered u prioritetima; iz nereda red ne nastaje.
Neakd samo počne novi nered, koji zameni prethodni.
Preporuke:
7
13
40 petak, 05 jul 2013 20:16
Nikola
Kada potpisah peticiju, ne obratih pažnju ko je pokreće i sad se kajem. Zar se ne nađe u Srbiji, u takovu, u Šumadiji nijedna rodoljubiva organizacija da stvar pokrene, nego EVROPSKI POKRET, nevladina organizacija koju bez sumnje finansiraju evroatlantski pljačkaši Srbije?!Pa pobogu ljudi probduite se, uradite nešti za sebe. Zašto da evrojanjičarima pripadne čast da brane srpski hrast i ubiru lažnu slavu?!
Preporuke:
13
2
41 petak, 05 jul 2013 21:09
laka je bučati, teško je raditi
Najzanimljivije je to što niko u Srbiji, ni od nadležnih, ni od svih drugih, nije znao za taj hrast.
A drvo staro preko pet ili šest vekova je vrednost u najmanju ruku i u evropskim okvirima.

Slažem se da i da je čudno da se toliko ljudi uzbunilo oko drveta-zapisa, a oko ćirilice, koja je ipak neuporedivo važnija (i zbog koje nas Bog već uveliko kažnjava ...), malo ko se uzbuđuje.
Preporuke:
5
1
42 petak, 05 jul 2013 21:12
kletva ispraznosti i siromaštva

petak, 05 jul 2013 Ilija
U mom selu mladi partizan posekao je Zapis. Bog je posekao sve njegovo. Nema više njegovih.


U mom narodu zaboravili pismo svog jezika. Bog ih kaznio svakojakim lošim dešavanjima, i još to traje ...
Preporuke:
7
3
43 petak, 05 jul 2013 22:34
duki
pa mi nemozemo da odbranimo ni jedan hrast, a ovde neki pricaju o odbrani kosova, da nije zalosno bilo bi smesno....
Preporuke:
8
0
44 subota, 06 jul 2013 06:34
Beli Orao
Da li se sećate posečenih beogradskih stoletnih ZDRAVIH platana. Izgovor Nisu zdravi pa može da dođe do nesreće.
Pod istim izgovorom obrijana je porta trsteničke crkve u kojojsu bili stoletni ariši.

Od svih pravaca baš su našli pravac preko drveta koje je staro 600 godina. Ustvari kad čovek pomisli. Šta je to 600 godina za univerzum i sva ta drveta?

P.S.
Ispriča mi majka neki dan priču. Reče e, sine deda Bora i deda Milivoje su isekli hrast zapis i napravili od njega talpe. Obojica su se po sedam godina rastavljali od života ležeći u krevetu.
Nepismena žena jel tako? Upalih ja auto i odoh, ""brm, brm, brm u freestayl načinu vožnje.
Preporuke:
10
1
45 subota, 06 jul 2013 08:36
@Fristajlo
Red je bio na snazi kad je projektovanje trase bilo povereno, verovalo se, ljudima od struke.
Oni su bili zaduzeni da provere trasu i da uzmu u obzir sve moguce aspekte za projektovanje ukljucujuci i ekoloske,socijalne, turisticke i istorijske.

Napravili su veliki previd ako ne i propust jer je trebalo da provere kod nadleznih institucija da li je moguce i dozvoljeno uklanjanje ovog stoletnog stabla.

Odbijanje sece ovog stabla je ponovno uspostavljanje reda.

P.S. Njegovo izmestanje je ravno seci i nema nikakvog smisla.
Preporuke:
8
1
46 subota, 06 jul 2013 23:47
Turas
Nije ovde (mnogim komentatorima nije jasno)u pitanju samo hrast.Već slugarska vlast koja hoće da pokaže svoj autoritet,ovde jer ga TAMO nigde nema. Vučko čiji su koreni mnogo plići od sporne situacije sa hrastom, smatra da je toliko moćan da može,što je glupost,da gazi po verovanju naroda. To je i cilj. Slomiti ono što im je jedino ostalo- VERA. Ova duhovna anomalija naših vlastela nije nova.Ali je uvek pokazivala isto; nedozrelost, osionost vlasti prema SAMO svom narodu.Zato smo tu gde smo; a i tu dismo za bolje nismo.
Preporuke:
3
1
47 ponedeljak, 08 jul 2013 16:17
Dragče
Danas HRAST - sutra MANASTIR.
Preporuke:
6
0
48 utorak, 09 jul 2013 11:39
Stari Vuk
Ko procita Vebera za njega je hrast mala maca.
Preporuke:
2
0
49 sreda, 10 jul 2013 09:05
Glas zapadne Srbije
GORNjI MILANOVAC,- Pod sloganom "Hrast ne sme pasti" u nedelju je na Savincu kod Gornjeg Milanovca odžan protest za očuvanje "hrasta zapisa" koji je na trasi budućeg auto-puta Beograd-južni Jadran.
Skup su organizovali Zeleni Srbije i nevladina organizacija "GM optimist" iz Gornjeg Milanovca, a pročitana je i poruka podrške Evropske zelene partije u kojoj se ukazuje da razvoj infrastrukture nikada ne sme ići na štetu životne sredine i kulturnog razvoja.
Predsednik nevladine organizacije Bojan Milovanović pred oko 300 okupljenih je rekao da stanovništvo taj hrast vekovima smatra "zapisom". Visok je preko 40 metara, a obim stabla je 7,5 metara.
Milovanović je rekao da je Institut za šumarstvo potvrdio da je hrast star oko 600 godina i ocenio da ga treba staviti pod zaštitu države kao istorijsko i prirodno bogatstvo, zato što u Srbiji ima samo nekoliko takvih stabala.

Glas zapadne Srbije
Preporuke:
0
0
50 petak, 12 jul 2013 00:49
ZEMUNAC
Toliko buke o UNIJI i vrednostima EVROPE,a toliko malo sluha i takta za demokratiju.Ovi vladaju kao da su sami sebi cilj,a izabrani su od naroda.NEKA pogledaju primer JAPANA,gde se svako drvo postuje.Sada se pojavio i tekst da nam RUSI prijateljski nude nuklearnu centralu.NE treba pustiti ni da dalje funkcionise HAARP,ni rusku nuklearnu centralu,ni genetski modifikovanu hranu,ni rudnike gde ima prirode od koje svi zavisimo.BAS kao zbog parka u ISTAMBULU,treba izaci na ulice i pokusati smeniti one koji so od vlasti postali gluvi i slepi za moral i ljudske vrednosti.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner